Khamis, Disember 4

Terasa Keseorangan....

Tetiba 2 3 hari nie aku rasa sunyi sangat hidup aku,makan sorang-sorang, tengok tv sorang-sorang boleh kata semua sorang-sorang....

Entahlah aku nie cepat terasa orangnya dan mungkin over sensitive kot. Aku rasa sunyi sebab aku rasa tak ada orang sayang kat aku dan merindui aku, sedangkan dalam kepala ngan hati aku ramai yang aku rindu.....mungkin tak ada yang betul-betul istimewa yang menyayangi aku dan sentiasa rasa rindu kat aku kot. Kadang-kadang perasaan orang kat kita, kita boleh rasa melalui tingkah laku, kata-kata dan cara bagaimana seseorang itu melayan kita....

Aku teringin dapat seorang teman yang tinggal sekali,kemana-mana bersama, weekend lepak sesama, kemas rumah sesama dan sediakan keperluan sesama....tapi aku tak merasai lagi saat-saat seperti itu, mungkin aku tak ada luck kot. Mungkin ada yang akan marah bila baca apa yang aku tulis nie, tapi aku dah tak kisah sekarang apa yang aku nak tulis adalah lahir dari lubuk hati aku sendiri dan aku iklas, kalau nak ambik apa yang aku tulis ini dari sudut positif maka positiflah jadinya tapi kalu sebaliknya dipandang maka negatiflah jadinya.... Kenapa takut untuk tinggal bersama? aku pun tak tahu apa jawapanya sebab jawapan itu tidak ada pada aku :)
Bagi aku bila aku kata aku cintakan seseorang dengan automatiknya aku harus berkongsi segalanya dengan orang yang aku sayang dan aku akan buat yang terbaik untuk hubungan aku dengan dia....kalau sorang ke Timur sorang ke Barat nampaknya setahun akan goyang hubungan. Hidup berpasangan harus dikongsi susah senang bersama.

Ramai orang yang aku kenal hidup sekali, dan kalau ada sedikit pertelingkahan that just a normal relationship antara 2 jiwa....entahlah mungkin aku akan terpaksa harungi kesunyian hidup hanya dengan diri sendiri....Aku DOWN sangat bila fikirkan ini semua.Mungkin jugak ada sebab mengapa kita pilih cara hidup untuk hidup berasingan dan sanggup berjauhan, jauh dimata dan mungkin jauh dari hati. Mungkin ini satu lagi pengorbanan yang terpaksa aku telan demi cinta ini.

Keseorang jua yang aku rasa, sunyi sepi hidup ini....tiada siapa tahu dan ambil peduli

1 ulasan: