Khamis, November 13

Kemungkinan Transfer Ke Ipoh Cerah

Kemungkinan untuk aku transfer ke Ipoh amat cerah sekarang. Hari ini hari ke dua aku training macam mana nak uruskan bisnes Ar-Rahnu ni, dan Alhamdullilah aku rasa aku boleh lakukan nya nanti.....

Masalah yang aku hadapi sekarang nie ialah jarak dan tempat baru iaitu Ipoh yang amat asing bagi aku. Kat Ipoh aku tiada sesiapa dan aku kena bawak diri aku sendiri, belajar untuk sesuaikan diri dengan persekitaran yang baru.....

Kalau jadi mungkin dalam masa terdekat ini aku akan pindah kesana seorang diri. Apa-apa pun aku tengok pada gaji dan kemudahan yang syarikat sediakan, kalau tak berbaloi aku malas nak terima dan mungkin aku akan berhenti jer.

Susah jugak orang macam aku nie yang merantau tempat orang. Ipoh bukan macam Lembah Klang yang banyak kemudahan, nak balik kampung pun senang kerana aku dah biasa dengan area ini.

Kat sana nanti aku tawakal jer lah pada Allah moga aku diberkati dan dijauhkan daripada kecelakaan...Amin

Tiada ulasan: