Selasa, November 11

"Anu nya" kena Potong

Aku sebenarnya nak tulis cerita nie hari Jumaat nanti tapi terpaksa awalkan sebab besok sampailah next week aku kena training kat luar dan peluang untuk post cerita ini tak ada....

Sebenarnya 3 orang anak buah lelaki aku akan bersunat pada hari Sabtu nie kat kampung, buat tiga orang sekali gus. Majlis tu akak aku buat kat umah dia sahaja dan adalah jugak jiran tetangga ngan sanak saudara yang tumpang sekali potong anu anak mereka sekali. Yang aku dapat tahu setakat ni seramai 8 orang akan joint anak buah aku di potong anu nya, heheheheee....

Ketiga-tiga anak buah aku tu memang aku sayang sebab merekalah permata hati aku kat kampung.Mereka dah duk merengek suruh aku balik tengok anu mereka kena potong. Maaf sayang Pak Wan tak boleh balik, nanti Raya Haji Pak Wan balik yer....Mereka bersunat dengan mudim kampung kot.

Aku masih jelas teringat zaman aku bersunat dahulu, sehari sebelum tu aku dah berdebar-debar takut yerlah siapa yang tak takut kan bila dengar usikan saudara-mara lelaki yang kononnya anu kita akan dipotong guna gergaji kayu lah, gergaji berantailah, ngan pedang samurailah dan macam-macam lagi, jahat kan?

Aku bersunat kat Kuala Terengganu walaupun aku tinggal kat Dungun. Aku bersunat dan berehat selama pantang kat umah makcik aku di Kuala Terengganu, waktu tu aku pun bersunat tiga orang jugak ngan adik aku dan sepupu aku. Waktu kena potong tu aku dengar macam orang potong kotak kertas dan sedar-tak sedar anu aku sudah berudah bentuk heheheee...

Orang kata sunat ngan tok mudim bagus dan barang power, sepower mana aku tak tahulah kenalah tanyan Pumpkins Ahakksss matilah mesti kena pulas telingan nanti kikikiii...
Aku cepat sembuh sebab tiap-tiap hari aku makan buah limau yang kaya denagn Vitamin C, aku dari dulu lagi tahu khasiat Vitamin C tu sebelum orang sekarang duk sibuk nak suntik Vitamin C untuk cantik...matilah propa.

Waktu pantang tu asyik pakai kain pelikat sahaja dan jalan pun terkenkang-kenkang takut ngilu. Yang tak tahan bila "anu STIM" mulalah ambil tempurun kelapa ketuk kepala lutut untuk relexlah anu yang tengah "marah" tu. Yang seronok dapat duit bila orang datang melawat kita, banyaklah jugak orang sedekah kat aku, syukur.

Bila dah sunat tu rasa lain pulak dan rasa mulai masuk alam baru, alam menerokai naluri seks yang waktu tu tengah bercelaru dan ingin tahu apa itu seks....wah baru sunat dah nak tahu pasal seks yer? tak derlah gurau jer, skit-skit adalah.

Jumpa sanak saudara lelaki mulalah nak tengok anu aku yang baru kena potong tu, nak buat apa pun aku tak tahu, nak bandingkan anu aku ngan anu dia orang kot, jangan harap aku kasi tengok private tau....oklah sampai sini sahaja buat kali ini, jumpa lagi dilain cerita.

Byeeeeeeee

Tiada ulasan: