Rabu, Ogos 27

Takdir Cinta

Demi cinta manusia sanggup lakukan apa sahaja. Demi cinta juga manusia sanggup mengorbankan maruah dan harga diri.......Demi cinta manusia tewas dengan godaan hawa nafsu dan demi cinta juga manusia buta mata dan akal yang waras hilang pertimbangan.......

Mudah bagi lidah menidakkan cinta....dapatkan hati menidakkan seperti mana yang dituturkan lidah?

Demi cinta aku sanggup letakkan maruah diri dibawah tapak kaki.....demi cinta ku sanggup menahan dada yang penuh rasa ketidak puas hatian dan demi cinta ku sanggup butakan mata dan akal demi cinta aku padamu yang tak pernah padam dalam hati walaupun telah ku cuba.....

Demi cinta ini ku tatang dirimu bagaikan minyak yang penuh.....demi cinta padamu kubelai dirimu semampu aku......demi cinta ku tahan air mata ini setiap kali terpandang wajahmu dari jauh.......demi cinta padamu yang tak pernah surut walau sedikit pun ku sanggup memohon rayu agar aku diterima kembali......

Aku tahu dalam hati mu masih ada ruang untuk diriku tapi mungkin sejarah kita membuat dirimu takut untuk terima cintaku ini.......demi tuhan tak pernah ku curang pada cintamu....cuma ku minta darimu cintaku agak kau hargailah aku seperti mana aku menghargai dirimu......tunjuk kanlah pada ku yang diriku ini penting bagi mu dan diriku kau sentiasa rindui......

Walau cinta kita tak lama, aku yakin pengalaman bersama banyak meninggalkan memori suka duka bersama.......kau tiada dua, kau adalah satu-satunya cinta........

if only i knew what i knew today.................

5 ulasan:

shahril.hussin berkata...

hye...tk moh lah sedih2...kalu rajin jom add Ym k

id: myombak

kite leh sembang2...tk nak lah sedih2 ni....tk best..

LOGIKA GADIS berkata...

adeyyyy... sape yg brani2 tolak cinte ko ni kwn...
wish u luck...

shahril.hussin berkata...

hye..masih sedih lagi ker?

shahril.hussin berkata...

cengkeh dah add YM kah???

Hells Design berkata...

mana ada sedih,.....skang asyik senyum memanjang je..