Rabu, Ogos 13

Aku tak ada MOOD!

Ermmmmmmmm..................boring kalau kerja ngan perempuan yang berangan nie, otak macam ting kosong bunyi jer lebih tapi kosong. Tu lah yang buat aku tak selesa nak berkerja bila kerja aku diganggu oleh "king kong" betina kat opis nie. Kerja aku walhal tak ada kaitan pun ngan dia tapi kenapa nak ganggu aku, ingatkan hati yang barang nie nak jer aku terajang atas muka dia tu....tapi ingatkan nak cari rezeki jer aku sabar.

Memang betul apa orang kata kerja ngan perempuan yang "ting kosong" nie buat sakit jiwa je. Kerja aku nak dikacau kerja dia tak siap2, per hal? Metang2lah aku orang baru ko ingat ko boleh nak pijak2lah aku, tunggulah 2,3 bulan lagi gunung berapi nie akan meletus menghamburkan segala lava2 yang bernanah nie...tunggulah ko "king kong"

Abang Mukriz pernah kata pompuan nie memang kecoh elok sumbat punai jer ahakssss..... punai sapa tu aku nak sumbat?

gilor pakcik bila pikirkan orang macam nie yang wujud dalam ekosistem pekerjaan nie

Tiada ulasan: