Selasa, Ogos 19

Aku SePi........SePi Itu Indah?


Sepi nya hidup aku..........
tetiba aku rasa macam aku keseorangan selama ini tanpa sesiapa untuk aku kongsi suka duka aku. Dalam hati tiada siapa yang tahu dan cuba untuk tahu bertapa kosongnya hidup aku.

Sepi bila tiada siapa yang merindui aku dan merasakan yang aku adalah sebahagian dari hidup nya......puas aku mencari tapi sampai sekarang tidak aku temui. Memang hidup aku sepi,sepi seperti pungguk yang ridukan bulan di malam hari.

Mungkin ketentuan aku sepi seumur hidup....aku redha dengan ketentuan dan aku yakin akan ada cinta ketulusan hati yang mengulit lembut.....tolonglah pegangi aku biar aku teguh hadapi SePi ini. Biarlah aku hidup seperti ini andai takdir cinta seperti ini.......

3 ulasan:

mesin.taip berkata...

touching dowh aku baca blog2 ko nih....hahaha

LOGIKA GADIS berkata...

adeyyyy....
dasat duan loni,
mmm cr laaa gewe sorg...

shahril.hussin berkata...

tumpang lalu...nape sedih2 ni