Rabu, Jun 24

Gembira Dengan Hidup Sekarang NIE.....

Sejak 2 mejak nie aku rasa happy sangat kerana aku dah mula matang dalam menyusun kehidupan peribadi dan juga untuk masa depan aku....

Walaupun dalam kehidupan peribadi aku boleh dikatakan aku tiada "LUCK" tapi dariu situ aku dapat belajar tingkah laku manusia dan kelemahan diri aku sendiri. Dalam hubungan peribadi yang dapat aku pelajari ialah, untuk mendapat "LOVER" kita haruslah ada CASH,SEKS, KERETA BESAR,WAJAH TAMPAN BERGAYA dan KERJAYA YANG MANTAP DISAMPING ESET2 YANG MANTAP KEKAR dan jika tiada itu semua, maaflah adik2 dan abang2 semua boleh blahhhhhh kalau nak bercinta. Aku bercakap pada pengalaman....bukan kerana aku direject atau apa malah aku juga selalu mereject orang. First dalam hubungan orang akan tengok paras rupa atau taste dan barulah harta dan keselesaan seseorang itu...jangan tipu kalau korang katakan hati budi jadi pertaruhan dalam hubungan kerana hati budi akan datang selepas itu. Kesemua list yang aku berikan berkait rapat dan datang mengikut urutan yang betul iaitu, CASH,SEKS, KERETA BESAR,WAJAH TAMPAN BERGAYA dan KERJAYA YANG MANTAP DISAMPING ESET2 YANG MANTAP KEKAR

Seks adalah penyeri dalam sesebuah hubungan kasih sayang antara 2 makluk tak kiralah laki ngan perempuan atau lelaki dengan lelaki. Tiada seks yang hebat sesebuah hubungan akan tawar atau hilang serinya....kalau bukan kerana seks yang menjadi penyeri hubungan tak akan berlaku pasangan suami isteri yang bercerai berai kerana tiada kepuasan dalam hubungan seks dan kes dimana si isteri membenarkan suami beristeri lain semata2 kerana tak tahan melayan kehendak seks si suami. Yes aku suka seks sebab aku mampu menerima seks dan jangan mempersoalkan dan mengeji seksualiti aku dalam hal ini sebab aku berterus terang dalam hal ini. Aku sukakan seks yang hebat dan liar, dan aku rasa tiada salahnya ngan citarasa aku ini coz bagi aku seks yang dingin tiada nikmatnya, kalau nak tahu cubalah lakukan seks yang panas ngan pasangan korang. Walaupun citarasa aku mungkin agak SERAM bagi sesetengah orang tapi itulah aku dan tidak bermakna aku JALANG,seks hanya dengan orang yang aku sayang dan aku percaya sahaja bukan kutip tepi jalan beb. Seks juga bergantung kepada anatomi tubuh kita dan pasangan kita, dan bagi aku tubuh yang kekar tegap dan "saiz" memainkan peranan penting disamping teknik dan tempoh "permainan" yang lama banyak membantu kepuasan kita dan pasangan kita, betul tak?. Siapa tidak sukakan seks sila komen kat blog aku ni, manalah tahu kot2 aku boleh tahu kenapa ada manusia yang tidak sukakan seks.....Yang tisak sukakan seks mungkin ada masalah kot tu yang aku pastilah.....ahaks jangan marah.

Harta juga memainkan peranan penting untuk mendapatkan cinta atau pasangan hidup. Siapa yang tidak mahukan kemewahan dan kesenangan dalam hidup? aku sukakan kesenangan dan kemewahan jika berpeluang. Bila kita senang dan selesa, hubungan BIASANYA akan berjalan lancar dan banyak keseronokan akan dapat dicipta. Kesenangan bukan hanya dalam bentuk wang ringgit tetapi luas maksud dan pengertiannya dan bergantung pada individu tersebut menafsirkannya. Aku ingat kata2 kawan aku seorang Lecture,"Wan tak payah kau nak pikir orang yang mereject ko kerana paras rupa ko yang tiadak menjadi kesukaan dia, ko bina kerjaya , kumpul harta hingga kau mampu berkereta mewah dan waktu itu orang yang akan kejar kau, percayalah". Dan hari ini aku percaya dengan nasihat kawan aku itu yang tentunya lebih cerdik daripada aku itu.

Dalam kerjaya pulak, Alhamdullilah aku dah dapat kerja baru dan kerja apa? biarlah yang terdekat dengan aku sahaja yang tahu dan perlu berkongsi sama. Harap kerja ini akan memberikan kepuasan kepada aku dan akan menjadi kerjaya aku yang akan membantu aku memajukan diri aku sebab aku rasakan aku agak ketinggalan jauh berbanding kekawan aku yang lain kalau nak dikirakan dari segi mengumpul material. Tapi aku yakin yang rezeki setiap ,makluk ALLAH itu telah tertulis cuma hanya kita sahaja yang perlu berusaha untuk mencapainya.....tiada rezeki datang bergolek dan tiada pengorbanan yang tidak menyakitkan kita. Aku dah biasa hidup susah dan Alhamdullilah kini walaupun aku tidak semewah mana tapi aku bangga dengan apa yang aku ada dan tidak segan untuk bergaul dengan sesiapa pun. Semoga aku sentiasa terlindung dari melakukan sesuatu yang menyakiti orang lain dan itulah yang paling penting aku rasakan untuk menjadi insan yang berguna. Tiada guna berjaya dalam hidup jika ramai yang membenci kita dengan perbuatan keji kita pada mereka.

3 ulasan:

shahril.hussin berkata...

wan, tak baik kalu terlalu mematikan diri..

wan punyai apa yg wan ada dr org lain..jadi hidupkan diri wan, lantak pi lah org nak ckp ape pun....mereka semua ker yg bagi sesuap nasi pada wan..tk kan...jadi..siapa yg memberi..bukakkan mata wan luas2 ...fikirkan...adakah tanah yg wan pijak berbeza dgn tanah org lain? adakah tanah yg akan menimbus jasad wan nanti...berbeza dgn org lain....semua sama kan...

yer ..di dunia semua org punya level masing2 ..memilih ape yg dia nak..ape yg dia suka...memilih itu ..memilih ini..tapi sampai bile...bile dah muak...apa akan jadi...di buang jugak kan...

jadi...wan tahu ape nak buatkan...tanya diri sendiri..apa yang wan nak jadi bukan untuk hari esok...tapi untuk 2,3,4,5 tahun akan datang..

ok wan, ombk akan sentiasa dibelakang wan...teruskan..jangan patah semangat....

tunjukkan pada dunia..ini adalah kita..

mesin.taip berkata...

in case u tertanya...my blog dah tukar address...www.kapsulmasa.blogspot.com

AZIZAN & HAFIZAH berkata...

nak jadi macho, tegap dan tough??
dapatkan panduan bina otot badan untuk lelaki disini...