Sabtu, Jun 6

Cinta Datang LaGI?

Cinta datang lagi?

Hahahaa....mungkin! Cinta datang dan pergi tetapi sebagai manusia yang separa sempurna macam aku ini akan terus mencari cinta.....cinta sesama sejenis. Walaupun apa yang akan aku tulis ini mungkin agak keterlaluan tetapi AdA aKu KesaH?

Setelah hampir 2 tahun berkenalan melalui ruangan bual bicara dialam cyber (ayooo ruangan bual bicara tu hansuang punya statement kan?)akhirnya kami bertemu dan dan rapat kembali walaupun belum lagi berjumpa secara 4 mata(4 matalah dia ada 2 mata aku ada 2 mata so 2+2=4 lah dik tak kan itu aku nak ajar kot). Jika dulu jarak dan masa menghalang hubungan kami tetapi kini aku rasa alasan itu sudah tidak boleh digunakan lagi dan aku yakin hubungan ini akan semakin berkembang.

Kalau tiada halangan, maybe masa terdekat ini kami akan berjumpa dan tunai kan apa yang telah dijanjikan,dan apa yang dijanjikan itu biarlah menjadi RAHSIA kami (yang ko sibuk nak tahu kenapa beb? busy body yer?. Buat masa ini malas nak cerita banyak2 takut nanti tak seperti yang dirancang dan diharapkan oleh kami berdua. So tunggu dan lihat sahaja nanti yer.

Blog ini pun dah lama tak di update so nanti banyak yang aku hendak tulis termasudlah "RUNTUHNYA STADIUM SULTAN ZAINAL ABIDIN" HAHAHAAAA....yerlah dah rasuah banyak sangat kan opppppppsssssssssss....terlebih sudehhhhhh.

OKLAH nanti aku coretkan lagi...tiada mood nie, mood nak mengawan jer sekarang nie tapi kenalah tahan dik non....lempiaslah pada tempat yang betul okay...bye

Tiada ulasan: