Selasa, Januari 26

Pening aku dengan Orang macam ni.....

Tiada yang lebih mengatahui selain diri kau sendiri mengapa kau muncul bila hati ini dah tertutup rapat untuk diri kau. Kau datang memberi harapan dan bila aku berharap kau pergi hilang entah kemana dengan 1001 alasan dan bila kau perlukan aku kau muncul dan kau hilang kembali seperti halimunan. Kau anggap aku apa? sebagai teman ketika kau kesunyian atau bila kau perlukan seseorang yang boleh kau meluahkan segala kedukaan kau dan kau pergi bila kau dah tenang dan kau dapat apa yang mahukan?. Biadap betul kelakuan kau kan?.

Kau tahu kelemahan aku yang sesekali tidak akan membenci diri kau..kau ambil kesempatan di atas kelemahan aku untuk kepentingan diri kau sendiri...bijak sekali lakonan kau...Tapi tak apa, bak kata pepatah "Ada Ubi Ada Batas, Ada Hari kau dapatlah Pembalasannya".

Tiada ulasan: