Selasa, Julai 28

To My Lovely Frenz....Retok

Pagi tadi aku terima panggilan dari seorang sahabat yang amat aku sayangi...dialah tempat aku luahkan segala kedukaan dan dia lah juga tempat untuk aku berkongsi kegembiraan.....

Boleh dikatakan kami banyak persamaan baik dari sejarah hidup,keluarga,kerjaya mahupun hati dan perasaan.....ibarat satu jiwa yang berbeza jasad.

Allah itu maha berkuasa, diujinya sahabat aku itu dengan berbagai masalah, satu persatu dugaanNya pada sahabat aku itu. Tapi aku bangga dengan sahabat aku itu, semakin banyak dugaan,semakin kuat dia melawan untuk jadi yang terbaik walaupun kadang kala dia tetap tumbang dengan dugaan yang menimpanya.

di sini aku harap kau tetap kuatkan semangat dan ingat pada Allah, hanya itu sahaja senjata yang kita ada diwaktu sebegini...jangan lupa aku sentiasa dibelakang kau untuk berkongsi suka dan duka.....

4 ulasan:

retotkopi berkata...

wang...tima kasih sbb jadikan aku sbg salah satu topik dalam blog kau///
tq so much aku takkan lupakan kau sbg kawan aku

bungeCENGKEH berkata...

tok bukan sehari dua aku kenal ko tot dah bertahun since aku part 2 lagi kat u dulu....

:) SABAR HADAPI DUGAAN K

retotkopi berkata...

aku hargai kau sbg kawan aku yang byk tempuh susah senang dgn aku...aku ingat lagi masa belajar dulu kau masakkan utk aku, bila aku demam kau hantar buah, bila aku sedih pasal ashu kau byk dgr cerita aku...aku bangga dapat kawan mcm kau...tq for being as part of my life....

bungeCENGKEH berkata...

terharu aku...aku dah tak ingat semua tu lagi sayang....

u always beingas part of my life....