Khamis, April 2

hApPy BelATeD bEsdAy CaRD fRoM mY oPiSmAtE


Hari ini aku dapat sekeping card Birthday daripada office mate aku. Walupun Birthday aku dah lepas 3 bulan lepas tetapi ia cukup bermakna buat aku, pertama ia adalah card Birthday yang pertama aku terima dan mungkin kali yang terakhir aku terima daripada mereka kerana aku dah nak berhenti daripada syarikat ini dah hari terakhir aku dengan syarikat ini ialah pada 7 April 2009.

AdA juga yang ingat Birthday aku dan sudi melayankan sekeping card ucapan Happy Birthday. Bukan tak ada orang ingat Birthday aku, ada tapi tak ada yang kasi card hehehehee....tak apa janji dah wish walaupun just call atau SMS, LOVE U ALL Muahhhhhhhhhhhh......So tahun ini aku still dapat Card Birthday walaupun hanya sekeping sahaja. Lagi pun tak ramai yang tahu tarikh Birthday aku cuma yang betul-betul rapat sahaja yang tahu :).....Moga tahun depan dapat lagi, Insyaallah...

Tiada ulasan: